Na Jakiej Skale Jezus chciał zbudować swój Kościół? Czym są klucze do Królestwa Niebieskiego? Jak rozumieć wiązanie i rozwiązywanie w Biblii? Na te pytania odpowiadam w odcinku.
Na Jakiej Skale Jezus chciał zbudować swój Kościół? Czym są klucze do Królestwa Niebieskiego? Jak rozumieć wiązanie i rozwiązywanie w Biblii? Na te pytania odpowiadam w odcinku.
Fajny odcinek…
Fragmenty….
Ps 118,22
Iz 8,14
Iz 18:32
Dn 2,34.35
Ps 117,22 lub Ps 118,22… w zależności od przekładu
1 Sam 2:2
PwP 32:4
Nie wszystkie to wersety mesjańskie, ale chyba starczy 😀
Super:) Napisz mi prosze adres na ktory mam wyslac ksiazke:)
O dzięki – super… adres poszedł mejlem na s@finalclass.net
Hej!
Mógłbyś w następnym odcinku po krótce wyjaśnić czy nie jadasz jedynie wieprzowiny czy też innych zakazanych przez Prawo rzeczy jak krew owady, larwy, niektóre ryby itd?
I jeszcze jedno. Często w różnych odcinkach mówisz, że „to tłumaczenie jest lepsze” albo, że „to tłumaczenie lepiej oddaje sens”.
Nie znasz Greki ani Hebrajskiego więc na jakiej podstawie oceniasz jakość tłumaczeń?
Czy nie jest tak, że po prostu „leprze tłumaczenie”=”tłumaczenie zgodne z twoją doktryną”
Dzięki i nagrywaj częściej to więcej ludzi będzie tu zaglądać!
Tohou Wawohu
to i ja ma ciekawe pytanie jak myslisz skoro nie wpisano cocacoli do prawa spisanego przez mojzesza to znaczy ze jej tam nie ma?
uwazasz ze prawo = instrukcje to sprawa zamknieta i calkowicie to co sposano jest doskonałym czy to wstep
doktryna nie moze byc „moja” musi byc taka aby zgadzała sie w kontekscie całego Pisma jesi sie moja „teologia” nie zgadza z innym fragmentem to tak długo szukamy az obie sie ze soba zgodzą a nie nie szukamy i trzymamy sie swojego tłumaczenia
po to bada sie wielosens by odnazesc jednosc w sensie i odkryc tajemnice ktore sa wyjawiane tylko szukajacym całym sercem
wielu sie pogarza czytajac Pismo bo pismo to nie cos do cztania to cos do badania serc przede wszystkim
Biblia to drogowskaz.
@Tohou Wawohu
Nie jadam niczego co jest nieczyste. Wieprzowina jest dla mnie tak samo obrzydliwa jak krew, owady czy nietoperze.
Na jakiej podstawie stwierdzam czy dane tłumaczenie oddaje lepiej sens nie znając greki ani hebrajskiego? No cóż wystarczy otworzyć Biblię interlinearną oraz porównać dany werset z resztą Pisma. Jeżeli jeden werset w jednym tylko tłumaczeniu kompletnie nie pasuje do reszty Biblii a w innych tłumaczeniach jak i w przekładzie dosłownym super się z nią zgadza to chyba jest to wystarczające aby stwierdzić gdzie dany werset jest lepiej przetłumaczony.
W związku z tym muszę powiedzieć, że prawie zawsze stary przekład Biblii Gdańskiej lepiej wypada od nowych przekładów.
Widzę, że mówisz o innych kościołach.O was też mówią.Moja dobra rada dla wszystkich czytających.Poszukajcie sobie społeczności gdzie nie dodaje się do słowa
1.Jakiegoś katechizmu
2.Jakiejś strażnicy
3.Jakiegoś słowa Branhama
4.Jakiejś siostry White
5.Jakiejś księgi mormona
O niebezpieczeństwach takiego podejścia do Biblii w poniższych filmikach
https://www.youtube.com/watch?v=qKDtSJY_ruI
https://www.youtube.com/watch?v=NNLaL_Zpw_8
https://www.youtube.com/watch?v=O3v_5oA_kNs
Jeremiasz 17:5, 1 Kor 7:23, Kol 2:8-10, Mar 7:7
Aby wasza wiara nie była oparta na podaniach LUDZKICH.Te wszystkie organizacje wymienione powyżej mogą minąć się ze zbawieniem.
Proszę czytających o obejrzenie i ustosunkowanie się do tego co mówią te filmiki bo to jest FUNDAMENTALNE
@Szymon
Sorry za tak dziwne pytanie ale czy nie jadasz owadów tylko większych niż jakiś konkretny rozmiar, czy wszystkich nawet najmniejszych?
A może chodzi ci o to, że nie spożywasz owadów świadomie?
Proszę odpowiedz a zaraz wyjaśnię o co mi chodzi.
Czy to znaczy, że biblia tysiąclecia jest fałszywa?
@BIBLIA MA BYĆ CZYSTA
Jasne jest, że o Bogu możemy się dowiedzieć również z innych źródeł a nie tylko z Biblii. Przykładowo możemy obserwować naturę, mieć sny, być prowadzeni Duchem Świętym. Nasz znajomy może wypowiedzieć do nas słowa, które mu podsunął Duch Święty.
Czy zatem powinniśmy wszystkie te źródła odrzucić z uwagi na to, że ta wiedza o Bogu nie pochodzi bezpośrednio z Biblii? Tak rozumiana zasada Sola Scriptura jest sprzeczna z Biblią ponieważ to właśnie Biblia mówi nam o tym w jaki sposób możemy mieć kontakt ze Stwórcą. Biblia również podaje wiele wzmianek na temat proroków, którzy prorokowali będąc prowadzonymi Duchem Świętym a ich dzieła nie weszły do kanonu Pisma Świętego. Czy zatem ludzie żyjący w ich czasach powinni odrzucić tamte proroctwa? Biblia przecież naucza, że były one od Boga. Przykłady Dz 21:9, lub https://en.wikipedia.org/wiki/Non-canonical_books_referenced_in_the_Bible
Problem jednak pojawia się wtedy gdy cokolwiek staje PONAD Biblią. W takiej sytuacji zawsze dochodzi do wypaczenia. Nie można żadnego źródła wiedzy o Bogu postawić ponad Świętą Biblią. Wielu ludzi fałszywie oskarża Adwentystów Dnia Siódmego o bycie fałszywym kultem. Są to kłamstwa ponieważ Adwentyści Dnia Siódmego postrzegają Biblie jako najważniejszą księgę ponad wszystkim innym.
Jak by nie było w Cieniach Przyszłości NIGDY nie zacytowałem choćby jednego wersetu z dzieł Ellen White a przecież przedstawiłem już prawie wszystkie zasady mojej wiary.
@tohuwawohu
Nie gustuje w tego typu potrawach:P Nie wiem do czego zmierzasz? Z pewnością niejednokrotnie zjadłem jakąś muszkę jadąc na rowerze ale świadomie bym się czymś takim nie kalał.
@Zyga
To oznacza, że tłumaczenie tego wersetu w Biblii Tysiąclecia jest nagięte i pokierowane wyznawaną przez tłumacza doktryną. Zawsze dobrze sprawdzać każdy werset w wielu tłumaczeniach. Nie ma idealnego przekładu.
@Szymon mam do Ciebie prośbę.Czy mógłbyś posłuchać tego nagrania i się do niego ustosunkować? Jeśli nie chcesz zbłądzić to po prostu posłuchaj.
https://www.youtube.com/watch?v=rg5uNL8Gj5s
Jeśli to zignorujesz to wiele stracisz
Hej,
Niestety nie dałem rady przesłuchać do końca tego nagrania. Szkoda mi czasu na słuchanie czegoś co już od samego początku jest zbudowane na kłamstwie.
Zwróć uwagę, że gdyby pierwszy test, o którym mówi prelegent był biblijny to nie powinniśmy przyjmować nawet nowego testamentu ponieważ Salomon przecież napisał (co cytuje prelegent):
„Nie dodawaj nic do jego słów, aby cię nie zganił i nie uznał za kłamcę.” Sal 30:6
Czy zatem np. apostoł Paweł był kłamcą bo dodał coś do Słów Bożych? Problem w tym, że on nic nie dodał do Słów Pana, głosił dalszą część poselstwa dokładnie zgodnie z tym co mu Pan Bóg przekazał, nie dodał nie ujął.
Idąc dalej tym tokiem rozumowania powinniśmy odrzucić wszystkich proroków, którzy głosili poselstwo Boże a żyli po Salomonie. To jest absurd i dziwi mnie jak to jest możliwe, że ludzie wierzą w taką interpretację. Myślę, że jedyne rozsądne wytłumaczenie to:
„I dlatego zsyła Bóg na nich ostry obłęd, tak iż wierzą kłamstwu,” 2 Tes 2:11
Kontekst wersetu pasuje ponieważ dotyczy tych, którzy idą za „synem zatracenia”. (patrz odcinek „Syn zatracenia”)
Biblia wyraźnie uczy, że Pan Bóg posyła proroków i wymaga aby Jego lud słuchał tych proroków.
Naszym zadaniem jest badanie duchów i sprawdzanie czy są z Boga (1 Jana 4:1).
Ellen White nie zmieniła ani jednej kreski w Biblii. Czy dodała do Biblii? Oczywiście, że nie. Biblia pozostaje niezmienna a jedyną metodą sprawdzenie, czy Ellen G. White była prawdziwym prorokiem jest porównanie tego co ona głosiła z Biblią. Jeśli próbowałaby wprowadzić choćby jedno kłamstwo, coś co nie zgadzałoby się z Biblią w choćby drobnym sensie to znaczyłoby, że jest fałszywym prorokiem i nie należy jej słuchać.
Ja badam tę sprawę od ponad 3 lat i jak dotąd nie znalazłem ANI JEDNEJ NIEZGODNOŚCI. Dziwne nieprawdaż? Dziwne jest również to, że wszystkie rzekome zarzuty przedstawione w internecie zawsze okazują się kłamstwem (a wierz mi przejrzałem ich mnóstwo – co rusz ktoś mi nowe podsyła to zbadania). Jeśli uważasz, że jest inaczej to przeczytaj choć jedną jej książkę.
Nie wolno natomiast ignorować tego co jest w Biblii. Nie wolno też przekręcać / dodawać do Słowa Bożego. Nie wolno mówić, że coś jest w Biblii czego tam niema. Nie wolno mówić od siebie i twierdzić, że się przemawia w imieniu Bożym. Tego powinna dotyczyć ta zasada, o której mówi prelegent a nie słuchania proroków Bożych.
Biblia naucza, że dar proroctwa będzie występował w Kościele ostatków. Kościół musi mieć proroka. Prorok jest narzędziem Bożym ponieważ prorok działa jak szkło powiększające. Zawsze na przestrzeni dziejów Pan Bóg posyłał proroków do swojego Kościoła przed ważnymi wydarzeniami. Np. Potop, wyprowadzenie Izraela z Egiptu, niewola Babilońska, przyjście zbawiciela czy głoszenie ewangelii. Czy teraz, gdy stoimy na końcu dziejów, tuż przed powtórnym przyjściem Zbawiciela, Pan Bóg nie miałby zrobić tego co zwykle i nie powołać proroka? Byłoby to co najmniej dziwne.
„Jeżeli studiujesz po to, aby udowodnić temu lub tamtemu, który ci tak powiedział, że się myli i szukasz na siłę gdzieś argumentów w Biblii, czynisz grzech. Jest to coś, co się Bogu nie podoba. Nie może być kwasu, żadnego kwasu, ponieważ Słowo Boże nie ma w sobie takiego kwasu” – i choć sama pewnie nie byłabym tak dosadna, to jednak to Twoje słowa Szymonie z nagrania „Po co nam Stary Testament”. Jak to się ma do tego, co czynisz w tym nagraniu?
Ola
wiec ja bede bardziej dosadny bo mnie z kolei mecza ludzie nie dosadni a rozmemłani
„szkoda” ze ktokolwiek smie mowic o klamstwie
po co w ogole sie uczyc – rownie dobrze mozemu przyjac ze 2×2 to 5 i niech zaden medrek nie smie „mnie” poprawiac
durni ludzie kochaja swoje klamstwa i nie lubia sie douczac a jak trafi na kogos kto kocha sie douczac to jeszcze oskarzy o wymadrzanie sie zamist podziekowac i niebywale sie ucieszyc – co za hołota dosadnie mowiac
rodzaj ludzki to jednak paskudne dziadostwo = zre i zre z drzewa samouznawania co dobre a co złe i wcale nie zamierza odstepowac od tego drzewa
@ola
Ten cytat tyczy się udawadniania na sile i przekrecania wersetów biblijnych aby udowodnić komuś ze się myli. Przesłuchań dokładnie kontekst mojej wypowiedzi z tamtego odcinka.
W tym wypadku jedynie przedstawiłem prawdziwa interpretacje fragmentu mówiącego o Skalę na której Bóg zbudował Swój Kościół.
Denerwuje mnie gdy tak wielka instytucja jaka jest Krk oklamuje całą ziemię posługując się Biblią.
Witaj Szymonie, dziękuję Ci za świetne podcasty 🙂 Że też dopiero teraz trafiłam do Ciebie na stronę, dużo do oglądania przede mną.. na razie obejrzałam kilka pierwszych filmików, i chcę jeszcze 🙂 Masz dar opowiadania o biblijnych sprawach w bardzo naturalny i jednocześnie niezwykle interesujący sposób. Podoba mi się, że opierasz się na cytatach z Pisma. Twoje tłumaczenia proroctw dużo rozjaśniają, pomocne jest że zestawiasz ze sobą fragmenty z różnych miejsc Słowa i pokazujesz w których miejscach wyjaśniane są poszczególne symbole. Jeżeli chodzi o jakość nagrań to najważniejsze że Cię słychać i tyle, mniejsza o inne rzeczy. Kolejna sprawa fajnie że mówisz prawdę o KRK gdyż dużo osób jest nieświadomych w tym temacie. Kiedyś przez tę instytucję straciłam wiarę w Boga, lecz na szczęście On nie pozwolił mi oddalić się od Siebie na zbyt długo. Pozdrawiam 🙂 Kasia
Dzięki:) Miłego oglądania.
Witaj bracie. dobrze to ujales ale pamietaj ze nie wszystkie Biblie sa prawdziwe, dlatego trzeba uwazac co sie czyta. Odrzucilem kosciol pare miesiecy temu. Dlatego, ze czytam Biblie i widzialem roznice miedzy kosciolem a z Biblia, znalazlem rozne werstety na temat posagi itd.
Ew. Wedł Łukasza 20.45-47 ” Gdy cały lud przysłuchiwał się, powiedział swoim uczniom:
– Strzeżcie się nauczycieli Piśma, którzy chętnie chodzą w powłóczystych szatach, lubią pozdrowienia na rynkach, pierwsze miejsce na krzesła w synagogach i pierwsze miejsca na przyjęciach. Tych, którzy objadają domy wdów pod pozorem długich modlitw, czeka sroższy wyrok”
Ksiega. Barucha 6.45-56: „Wykonali je rzemieslnicy i zlotnicy, stad niczym innym nie sa, jak tylko tym , co artysci chcieli uczynic. Sami ich wykonawcy nie sa dlugowieczni. Jakze wiec twory ich moglyby stac sie bogami? Swym potomkom pozostawiaja tylko oszustwo i hanbe. Bo gdy nadchodzi czas wojny i innych klesk, kaplani naradzaja sie miedzy soba, gdzie by sie z nimi ukryc.
Jakzez wiec nie twierdzic, ze nie sa one bogami, skoro same nie potrafia sie ocalic ani od wojny, ani od innych klesk? A poniewaz sa tylko przedmiotami z drewna, pozlacanymi i posrebrzanymi, w koncu bedzie wiadome, ze sa tylko oszustwem; dla wszystkich ludow i krolow bedzie rzecza oczywista, ze nie sa one bogami, a tylko dzielami rak ludzkich, i ze nie ma w nich zadnego boskiego dzialania. Ktoz wiec nie pojmie jasno, ze nie sa one bogami? Nie zdolaja ani krola ustanowic nad krajem, ani ludziom zeslac deszczu. Nie rozstrzygna im zadnej sprawy ani tez nie wyzwola uciemiezonego, sa bowiem bezsilne jak wrony miedzy niebem a ziemia. A gdy w koncu ogien spadnie na swiatynie tych drewnianych, pozlacanych i posrebrzanych bozkow, ich kaplani ratuja sie ucieczka, a one spalaja sie wewnatrz jak belki. Nie umieja sie przeciwstawic zadnemu krolowi ani wrogowi. Jakzez wiec mozna uznac albo wierzyc, ze sa bogami?”
KSiega Barucha 6.7-14 ” Jezyk ich zostal wygladzony przez rzemieslnika, ozlocono ich i posrebrzono, wiec sa oni oszustwem i nie umieja mowic. Jak dla dziewczyny lubiacej sie w ozdoobach, bierze sie zloto i wykonuje sie koronyna glowy tych bozkow. Zdarza sie, ze sami kaplani zdzieraja ze swoich bozkow zloto isrebro i obracaja je na wlasny uzytek, a nawet obdarzaja nimi nierzadnice. Ozdabiaja je szatami jak ludzi- te bozki ze srebra, zlota i z drzewa. One jednak nie umieja sie uchronic ani przed rdza, ani przed robactwem. A chociaz okryte sa szkarlatnymi szatami, trzeba oczyszczac ich oblicze z powodu kurzu swiatyni, ktorego pelno jest na nich. Ten oto dzierzy berlo, niby jaki wladca kraju, ale nie jest w stanie zabic tego, kto zawinil przeciwko niemu. W prawicy trzyma on miecz lub siekiere, ale nie zdola sie obronic ani w czas wojny, ani tez przed zlodziejami. Po tym mozna poznac, ze nie sa bogami, wiec sie ich nie lekajcie!”
Pozdrawiam was wszystkich!
Dla was.
Psalm 119
Blogoslawieni, ktorzy krocza droga bez skazy, ktorzy postepuja zgodnie z Prawem Jahwe.
Blogoslawieni, ktorzy pelnia Jego nakazy, ktorzy Go calym sercem szukaja, ktorzy nie popelniaja nieprawosci i chodza Jego drogami.
Tys ustanowil Twoje przykazania, by przestrzegano ich wiernie.
Oby moje drogi mogly sie tak ustalic, zebym zachowywal Twoje ustawy.
Nie doznam wstydu wowczas, gdy bede mial przed oczyma wszystkie Twe nakazy.
Bede Cie wyslawial w prawosci serca, gdy poznam wyroki Twej sprawiedliwosci.
Pragne zachowac zawsze Twoje ustawy, lecz Ty nie opuszczaj mnie nigdy.
Twoje slowo, Jahwe, trwa na wieki, niezmiennie jak niebiosa.
Z pokolenia w pokolenie trwa wiernosc Twoja, utwierdziles ziemie i ona istnieje.
Na mocy Twoich wyrokow dzis trwaja, albowiem wszystko Tobie sluzy.
Gdybym sie nie rozmilowal w Twoim Prawie, juz dawno bym zginal w mym ponizeniu.
Nie zapomne na wieki o Twych przykazaniach, gdyz przez nie Ty mnie ozywiasz.
Twoj jestem, wybaw mnie, szukam bowiem Twoich przykazan.
Bezbozni czyhaja, aby mnie zgubic, ja staram sie pojac Twoje rozkazy.
Widzialem kres kazdej doskonalosci, ale Twoje przykazania nie ma granic
Czy ktos slyszal moze o Ksiege Henocha? Polceam to przeczytac.
KSIEGA WYJSCIA 15. 22-27
Bog lekarz
„Mojzesz wyprowadzil Izraela znad Morza Czerwonego i powiodl na pustynie Szur. Przez te pustynie szli trzy dni, a nie znalezli wody. A kiedy przyszli do Mara, nie mogli pic wody z Mara, bo byla gorzka. Dlatego wlasnie nazwano [te miejscowosc] Mara. Wtedy lud zaczal szemrac przeciw Mojzeszowi, mowiac ” Co bedziemy pic?” On wiec wolal do Jahwe, a Jahwe ukazal mu jakies drzewo; skoro [je] wyrzucil do wody, stala sie slodka.
Tam to dal mu nakaz i prawo, i tam tez go swiadczyl, mowiac:
– Jezeli wiernie bedziesz sluchal glosu Jahwe, twego Boga, jesli bedziesz czynil, co w Jego oczach prawe, jesli bedziesz wypelnial Jego przykazania i strzegl wszystkich Jego nakazow. Ja nie dotkne cie zadna choroba, jaka dotknalem Egipcjan. Bom Ja jest Jahwe, twoj lekarz.”
Ksiega Wyjscia 23. 13 , 24, 32
” Macie zachowywac to wszystko, co wam przykazalem. Nie wolno wam tez wzywac imienia obcych bogow; niech ono nawet nie bedzie slyszane z waszych ust. ”
” Nie wolno ci klaniac sie ich bogom ani sluzyc im. Nie wolno ci nasladowac ich postepow; masz ich wyniszczyc, a ich masseby doszczetnie porozbijac. [ Jesli] bedziecie sluzyli Jahwe, waszemu Bogu, wtedy On blogoslawi wasz chleb i wode. Wtedy oddale choroby od ciebie. Nie bedzie w twoim kraju roniacej ani bezdzietnej. Dopelnie tez liczby dni twojego zycia”
” Nie wolno ci [wiec] zawierac przymierza z nimi i ich bogami. Nie moga mieszkac w twojej ziemi, zeby nie przywiedli cie do grzechu przeciw mnie. Gdybys bowiem ich bogom sluzyl, staloby sie to dla ciebie pulapka.”
Szymon czekam na kolejny film! Co prawda nie obejrzałam jeszcze wszystkich, ale widzę zastój!
Mam prośbę, czy możesz poruszyć sprawę ślubu? Studiując Biblię dochodzę do wniosku, ze w oczach Boga jestesmy po ślubie jak się Złączymy. Jak do Biblii ma się ślub cywilny? Nie wspominając juz o obrączkach, które są pogańskie. Rob odcinek, beggin u!
Dariuszka z slubem mysle ze nie ma co sie martwic, Bog sam was zlaczy idz do slubu cywilnego i juz zebys miala na papierze, w dzisiejszych czasach nie wiemy ktory czlowiek ma Ducha Świętego w sobie tak jak Apostolowie to robili. Pros od rodzicow Blogoslawienstwo i do Boga sie modlcie obojga.
@dariuszka
Zgadzam się z Tobą, że jeśli decydujecie się na współżycie to w tym momencie jedno drugiemu już powinno być wierne aż do śmierci. Biblia w żadnym miejscu nie nakazuje ślubu jednak można w wielu miejscach wyczytać, że taki obrządek był na porządku dziennym. Od siebie powiem, że jest to ważne dlatego, że masz podwójną protekcję (Twój wybranek i Ty będziecie musieli oficjalnie przy świadkach (widzialnych i niewidzialnych) przysiąc sobie wierność i uczciwość. W małżeństwie różnie to bywa, raz będziecie czuć do siebie ogromną miłość a drugi raz będziecie czuć coś wręcz odwrotnego. Jednak są to tylko uczucia a miłość powinna być zasadą – dlatego złożenie przyrzeczenia jest dobre – pomaga , nam grzesznikom, utrzymać tę zasadę mimo sytuacji jakie nam życie przyniesie.
Ślub cywilny zabezpiecza Ciebie jedynie finansowo. Ważne w przypadku potomstwa. Ludziom, nawet wierzącym, różne głupie rzeczy przychodzą do głowy a niestety małżeństwa (nawet te Chrześcijańskie) w naszych czasach łatwo się rozpadają.
Nie wiem czy obecnie moja wiedza Biblijna wystarcza na to aby nagrać odcinek na temat małżeństwa. Jest to trudny temat ponieważ szatan atakuje najbardziej w naszych czasach właśnie tę instytucję.
Dzięki za odpowiedzi! Zastanawiam się tylko czy przysięganie przed państwem jest niezgodne z wolą Boga, który mówił by na nic nie przysięgać, a z drugiej strony są też fragmenty o tym by respektować prawo państwowe (tak kojarzę fakty z dyskusji biblijnych, popraw mnie jak się mylę).
A może to kwestia sumienia? Choć zawsze można podpisać u prawnika podział majątku, bez składania żadnych przysiąg.
Będę studiować, może mnie Duch Święty natchnie 🙂
dariuszka
mysle ze wszyscy w zwiazku powinni mocno przemyslec
nawet niekoniecznie ogaladajac razem – moze nawet osobno kazde
Paul Washer – małżenstwo
https://www.youtube.com/watch?v=4tP0RU7XWQk&list=PLVc1OKyY2SvIAlvGXFYLTqkuVXFKsy0Yt
jesli znajdzie zastosowanie to i bedzie jak nalezy 😉
a jesli nie to zaden prawnik nie pomoze ani cokolwiek – bedzie zle z pozorami ze jest znosnie i ok
Patrz Mat 5:33-37. Konkluzja tamtej wypowiedzi jest taka, że nasze słowo powinno być wiążące bez konieczności przysięgania. Mamy być ludźmi, którzy jeśli komuś coś powiedzą to na pewno to dotrzymają. Dodatkowo w tym co mówi Jezus jest mowa o łamaniu 3 przykazania znieważając rzeczy święte swoją przysięgą. Myślę, że małżeńska przysięga nie wpada w tę kategorię. Co do podpisywania papierów w urzędzie to również nie widzę w tym niezgodności z Biblijnym standardem postępowania. Nie każde nasze zobowiązanie jest przysięgą „na niebo” czy na „święte miasto”.
Cześć Szymon!
Czy mógłbyś proszę napisać co sądzisz o tych filmikach nagrywanych przez polskiego żyda na You Tube?
Bardzo chciałbym poznać Twoje zdanie bo widzę, że znasz się na wyjaśnianiu Słowa Bożeog a to co on tam mówi jest jakieś dziwne.
https://www.youtube.com/watch?v=GkiSAWzRXpU
https://www.youtube.com/watch?v=MTQdTk9UAVg
https://www.youtube.com/watch?v=EfKyL4M_aVo
https://www.youtube.com/watch?v=xJ3qS5vS8pw
https://www.youtube.com/watch?v=ABfALRPncGw
Czy to prawda, że Słowo Boże może być tłumaczone inaczej? Skąd mam wiedzieć, które tłumaczenie jest prawidłowe?
A czy w tym pierwszym filmiku on nie mówi o twoiej stronie, bo gdzieś tu chyba czytałem o dzieleniu ofiary przez kapłana, ale teraz nie znajduję?
Szymonie, mugłbyś proszę nagrać jakiś filmik o tym jak przestrzegano wśród Izraelitów Prawa Bożego?
Hej:)
Było by zdecydowanie łatwiej gdybyś zadał mi konkretne pytania na podstawie tych filmów. Na prawdę wątpię, że znajdę tyle czasu aby obejrzeć wszystkie te filmy. Dodatkowo skoro tego jest prawie 3h filmu to odniesienie się do wszystkiego co tam jest zajęło by mi też co najmniej tyle czasu (samego nagrania + 3x więcej przygotowań) a strzelam, że nie jest tak, że ze zastanawiasz się nad wszystkim co on mówi a tylko nad paroma rzeczami. Spróbuj proszę mi te parę rzeczy przedstawić a bardzo chętnie się do nich odniosę.
Odnośnie odcinka o przestrzeganiu Prawa Bożego wsród Izraelitów: mógłbyś trochę rozwinąć o czym miałby być ten odcinek?
Nie wiem niestety jak to streścić, ale głównie bardzo dziwi mnie to gdzie Eljahu mówi o tłumaczeniach, że mogą być inne. Ja nie do końca to rozumiem Stare Przymierze i dopiero teraz czytam Dzieje Apostolskie, ale mówił, że księgę Rodzaju 1:1 można tłumaczyć: „dla tych którzy są władcami Bóg stworzył niebo i ziemię” i wogóle, że to można różnie przetłumaczyć. Dziwi mnie to bo ja takiego tłumaczenia nie znalazłem nigdzie. Musiałbyś sam posłuchać, nie musisz szybko odpowiadać. 🙂
A filmik mógłbyś nagrać o tym w jaki sposób Izraelici przestrzegali zakonu w czasach na krótko przed nadejściem Jezusa. Czy robili to inaczej niż współcześni Izraelici? Jak czytałem księgi prawa to wielu przykazań nie rozumiem. Wiem że Jezus uwolnił nas spod zakonu ale ciekawi mnie po prostu skąd ludzie mieli wiedzieć jak rozumieć prawo.
Z góry dziękuje. Kiedy będziesz nagrywał nowe filmiki?
akant117
Chrystus nie uwolnił spod zakonu !
zdjał z nas przklenstwo zakonu a to absolutnie ne znaczy ze zakon jest przeklenstwem
zdjął z nas kare za nie wypelnianie zakonu bo i wypelnic nie mozemy co znowu absolutnie nie znaczy ze od dzis to nie wypelniamy i dajemy sobie spokoj z zakonem
zakon Bozy jest swiety wieczny i pozyteczny
tam nie ma ani słowa o nieaktualnosci prawa (mojzeszowego) Bozego
ludzie nie mieli miec pojecia o tym ze zakon przeminał i co teraz
wszystko co wam powiedza z mownicy mojzeszowej to zachowujcie lecz uczyków ich nie nasladujcie
Chrystus nie zdjął z ludu zadnego zakonu – sam go nadał mojzeszowi i sam umacniał
zganił zakon ustny – tradycje ludzkie o zakonie Bozym
Jesli jestescie nie pewni proscie Boga o wskazanie.. Nie wpisujcie i nie wymyslajcie inaczej bo zle wam to wyjdzie. Jak czlowiek otrzyma Ducha Swietego to bedzie glosil. Kim wy jestescie ze inaczej ich uczycie skoro nie jestescie pewni? Nie kazdemu bedzie to dane by to wszystko zrozumiec. Apostolowie niczego nie zmieniali. Trzymali stare i slowa Jezusa. Zbadajcie sami od poczatku i do konca. Tylko uwazajcie bo nie ktore moga byc falszowane w Pismie..
Słuchasz katechizmu bardziej niż Biblii ? jesteś pod przekleństwem
Słuchasz Ellen White tak jak Biblii jesteś pod przekleństwem
Słuchasz Strażnicy bardziej niż Biblii jesteś pod przekleństwem i wpisujesz się w definicję sekty.
Co to jest sekta?
Tutaj szczegółowa definicja
https://www.youtube.com/watch?v=QHPVDy_0bLM
Bibllia ma byc czysta
dobrze mowisz a teraz mi pokaz gdzie Biblia nie mowi jak elen albo raczej gdzie elen nie mowi jak Biblia
gdybym miał posłuchac twej rady musiałbym tez nie słuchac nigdy Wesleya ani Spurgeona ani Paula Washera …
w ogole nikogo zamknac sie w domu i czytac Biblie a Biblia mi mowi idz posłuchaj co braciom twym ogłosiłem bo nie jestes samotną wyspa na swiecie
idz i sparwdzaj jak berejczycy
przesadzasz – trzymaj sie
byle w Panu 🙂
Trafnie to ująłeś domingo33gda:)
W Biblii czytamy o wielu prorokach, którzy byli wysłannikami Bożymi a jednak ich dzieła nie weszły do kanonu Biblii. Pan każe nam słuchać tego co oni mają do powiedzenia. Oczywiście najpierw trzeba gruntownie sprawdzić czy to co mówią jest w zgodzie z Pismem Świętym i jeśli będzie choćby jedna niezgodna rzecz w tym co mówi dany prorok należy go odrzucić. Czytuje pisma Ellen White od paru ładnych lat, prowadząc Cienie Przyszłości regularnie odpieram ataki na jej posłannictwo. Dziwnym trafem przez te wszystkie lata ja sam nie znalazłem ani nikt nie potrafił przedstawić mi choćby jednej rzeczy w jej pismach, która byłaby niezgodna z Biblią.
Jeśli jednak jest taka rzecz chętnie ją usłyszę i wtedy odrzucę wszystkie jej książki – nie chce trwać w błędzie – to Biblia jest standardem według, którego należy „badać duchy czy są z Boga” (1 Jana 4:1).
@akant114
Myślę, że warto by było gdybyś obejrzał odcinek „Prawo Boże”, znajdziesz tam część odpowiedzi na swoje pytania związane z Prawem Bożym.
Szymonie
ja bym tam nie demonizował bo jesli powiesz ze znajdzie się taka rzecz to odrzuce wszelkie jej ksiazki to mnie tam sie wydaje za wielkie posuniecie 🙂
jeszcze kto zacznie lub znajdzie sobie za cel w zyciu wykopac i udowodnic ze aaa TU miało byc inaczej
gdybysmy polegali na tym ze dowolny bład kazdego przekresla to tez dawno musiałbym porzucic słuchanie kogokolwiek
od husa po … ostatniego
i przed husem tez zadnego – kazdego ktory kiedykolwiek istniał w dziejach
to ze ludzie popełniaja błedy niz znaczy ze teraz wszystko wywalamy – bo wszystko co powiedzieli i napisali to jeden wielki błąd
nawet prorocy Bozy popełniali bo nieopacznie cos zrozumieli
jakbys sie uparł to mnie sie zdaje ze znalazłbys „błąd” ale to trzeba by byc bardzo upartym
i gdybys załozmy go odkopał nie znaczy to ze adwent calosciowo sie pomylił i mozna jego pouczenia wywalic teraz w smietnik 😉
Wesley tez sie pomylił i co z tego w swoim czasie był doskonałym dla rozwoju i reformacji koscioła Bozego
Luter sie pomylił i co z tego?
czy to znaczy ze lurteranizm to pomyłka
Kiedy następny odcinek Szymonie?
pewnie nie szybko skoro nie ma odzewu
a tu cos by strudzona dusza pielgrzymia odpczeła w Panu i sił nabrała
z pozdrowieniami powrotu dla Szymona – czysty renensans …dla ducha i prawdziwa mowa jezykami 🙂
http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=102760&songID=7307453
https://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=102760&songID=7307569
🙂
Szymon …. chce ci coś pokazac
http://biblia.oblubienica.eu/interlinearny/index/book/21/chapter/2/verse/5
Piotra I 2:5 – i wy sami niby żywe kamienie jesteście …
Nawet jezeli załozyc ze katolicy maja racje. to my wszyscu jesteśmy kamieniami.
Jezus jest fundamentem kamieniem węgielnym etc i na nim budujemy.
a kamienie jasne jeden sie kładzie na drugi.
Innymi słowy ty tez jestes kamień i na tobie też jest zbudowny kościół 😉
podobnie w apokalipsie apostołowie sa opisani jako kamienie szlachetne.
wiec tu tez sytuacja jest identyczna jak z KLUCZAMI
„każdy kto weń wierzy ma życie wieczne”
Ps. fajny odcinek a ja miałem 2 letnia przerwe od ogladania teraz chyba dorosłem do tego by przesłuchać……reszty odcinków 🙂
@nadrozd
Ciekawe spostrzeżenie, dzięki:)
Szymonie jeśli możesz obejrzyj ten film..
Czy to na prawdę już tak blisko….Zostały miesiące?
Musimy być gotowi już teraz ale czy zostały miesiące? Myślę, że trochę więcej niż miesiące, musi się jeszcze trochę rzeczy wypełnić ale wszystko bardzo szybko przyspiesza.
Cześć Szymon!
Tu ponownie dariuszka, ta która kiedyś pytała o kwestie ślubu.
Ostatnio natrafiłąm na teorie, że oszukują nas jeśli chodzi o kształt ziemi.
„Ziemia i niebo według biblii
Analizując po raz kolejny relację stworzenia świata w księdze Rodzaju postanowiłem przeanalizować je po swojemu na podstawie różnych koncepcji które mamy w internecie. Nie ma co tu ubierać w słowa bo nie o to chodzi a prosto i zrozumiale połączyć kilka wersetów w jedną całość.
Księga Rodzaju
Relacja z księgi rodzaju pokazuje jak i gdzie powstało sklepienie i czym ono jest:
6 A potem Bóg rzekł: «Niechaj powstanie sklepienie(niebo) w środku wód i niechaj ono oddzieli jedne wody od drugich!»
7 Uczyniwszy to sklepienie(niebo), Bóg oddzielił wody pod sklepieniem(niebem) od wód ponad sklepieniem(niebem); a gdy tak się stało, 8 Bóg nazwał to sklepienie niebem.
Ja bym to zrozumiał że świat powstał w wodzie? czyli pod nami jest woda i nad nami jest woda a niebo oddziela jedne wody od drugich. I kolejny kluczowy werset który mówi o tym że Bóg zebrał wody pod niebem i powstała ziemia. A co się stało z wodami ponad niebem? Widocznie spadły na ziemię podczas potopu ?
Rodz 7:11 W roku sześćsetnym życia Noego, w drugim miesiącu roku, siedemnastego dnia miesiąca, w tym właśnie dniu trysnęły z hukiem wszystkie źródła Wielkiej Otchłani i otworzyły się upusty nieba; 12 przez czterdzieści dni i przez czterdzieści nocy padał deszcz na ziemię.
Jednak woda musi być ponad niebem bo w Psalmie 148:3. Chwalcie go, słońce i księżycu, Chwalcie go, gwiazdy świecące! 4. Chwalcie go, najwyższe niebiosa I wody nad niebiosami!
Wracając do poprzedniej myśli.
9 A potem Bóg rzekł: «Niechaj zbiorą się wody spod nieba w jedno miejsce i niech się ukaże powierzchnia sucha!» A gdy tak się stało,
10 Bóg nazwał tę suchą powierzchnię ziemią, a zbiorowisko wód nazwał morzem. Bóg widząc, że były dobre ”
Dobry film:
https://www.youtube.com/watch?v=qZemxDG3lgo
Co Ty o tym sądzisz? Wiem, że to nie kwestia pewności jakiejś teorii, a kwestia wiary w dana teorię.
Ja wierzę, że człowiek czuje sercem co jest dobre.
Czekam na odpowiedź tudzież film!
Pozdrawiam ciepło i sieję dobre!
Hej,
Myślę, że tak musiało być. Warstwa lodu mogła nas chronić przed promieniowaniem UV. Widok na niebo mógł być również dużo ładniejszy.
Pamiętam, że Dr Hovind w swoich wykładach też zasugerował taką teorie.
Jeśli chodzi o teorię płaskiej Ziemi to jestem bardzo sceptyczny. Jak znajdę chwilę to obejrzę ten film.
Hej, ponownie ja!
Co do teorii płaskiej ziemi. Nie znalazłam w Biblii info o płaskiej ziemi. nie znalazłam info o kuli. O okręgu tak. Chociaż podobno to słowo okrąg w języku hebrajskim ma kilka znaczeń. Zbadam to jeszcze. Jednak szukając, zaszłam dalej myślami. Księga Rodzaju Pierwszy Rozdział.Gdzie mowa nie tylko o wodach ponad i pod sklepieniem, ale i o słońcu i księżycu – dwóch źródłach światła zamieszczonych w przestworzu niebieskim – niebie. Bardzo się to kłóci z nauką, która mówi, że księżyc świeci światłem odbitym słoncca, że ziemia się kręci wokół słońca,a słońce stoi w miejscu. Idąc dalej w innych wersetach Biblii jest mowa o o tym, że to te źródła światła się przemieszczają.
Dyskutowałam dzisiaj o tym ze Świadkiem Jehowy, który jakby przyznał się do tego, że takich rzeczy się nie bada przez nich, raczej skupiają się na esencji człowieczej. Jednocześnie bardzo wypierał z siebie opis stworzenia z Księgi Rodzaju. Rzucił nawet hasło, że cofamy się do średniowiecza. Ja mu na to, że jak to, w teorię ewolucji nie wierzymy a już w naukową teorię powstania i funkcjonowania świata, tak? Gdzie tu spójność? Gdzie pokora? Gdzie świadomość, że Bóg napisał, że nie poznamy jego dzieła w pełni? Ok, wierzę i myślę, że nie kształt ziemi i jej funkcjonowanie są istotą wiary, a bycie dobrym i przestrzeganie prawa, aczkolwiek jeżeli już rozpatrywać Biblię, to nie wybiórczo.
Do tych rozważań pchnął mnie film (nie wiem na ile się z nim zgadzam, bo nie zbadałam nic sama, ale doświadczenie ze szklankami wody chcę zrobić) z mojego wcześniejszego komentarza.
Mam jeszcze jedno z wielu pytań, jak masz chwilę to proszę Cię o odpwowiedz. Jak ustosunkowujesz się do imienia Boga, czy zwracasz się do niego po imieniu? Co myślisz o JHWH?
Pozdrawiam najmocniej!
Jest bardzo wiele doświadczeń jakie możemy zrobić na Ziemi, które pokazują, że Ziemia musi być kulą. Wiele zjawisk fizycznych na to wskazuje.
Przykładowo siła Coriolisa. Myślę, że zorze polarne również pokazują słuszność obecnej teorii. A magnetyzm Ziemii? Jest on taki sam jak magnetyzm jaki możemy obserwować w magnesach.
Co z różną wagą ciał na równiku i na biegunach Ziemi? Siła bardzo dobrze to tłumaczy.
Żyjemy w czasach, w których ludzie wysyłają satelity w kosmos. Tych satelit jest mnóstwo. Na prawdę bardzo dużo. Bez nich nie mielibyśmy wielu udogodnień jakie mamy obecnie.
Nie widzę żadnego sensu aby ktoś robił tak olbrzymią mystyfikację i wszystkich inżynierów kosmicznych, inżynierów satelit, którzy wyliczają ich parametry i właściwości fizyczne, dodatkowo wszystkich pracowników tych satelit aby ktoś ich prosił aby oszukiwali w kwestii tego, że Ziemia nie jest okrągła. To byłby totalny absurd.
Samoloty latają dookołą świata każdego dnia. Okrążamy glob tysiące razy dziennie.
Jak dotąd nie znalazłem w Biblii nic co wskazywałoby na to, że Ziemia nie jest kulą. Rzeczywiście Biblia używa określenie „okrąg” (chociaż z tego co się doczytałem hebrajskie słowo „chuwg” oznacza również sferę.
Ciekawe jest również to stwierdzenie: Joba 26:7.
W Biblii interlinearnej nie znalazłem mowy o tym, że Pan Bóg uczynił 2 „źródła”światła. Jest tam mowa jedynie o światłach. Jednak hebrajskiego nie znam więc mogą być tutaj jakieś niuanse.
Czytając I Mojż 1 nie znalazłem również informacji o tym jakoby Ziemia stała w miejscu. W ogóle tej kwestii Biblia nie porusza tutaj.
W kwestii imienia Bożego to zwracam się do Pana Boga „Ojcze” tak jak Jezus nakazał.
Myślę też, że zastanawianie się nad tym jak wymówić tetragram nie jest aż tak istotne jak niektórzy próbują nam wmówić. Ważne jest aby znać charakter Boży bo to charakter jest Jego imieniem i na tym powinniśmy się skupić.
Szymonie !
To wszystko jest straszne zostawiła mnie po 2 latach tak bardzo ją kochałem żyłem tylko dla niej i oddychałem tylko dla niej była wszystkim…Nie ma nic nie ma twojego Boga nic nie istnieje nic nie ma sensu…Gadanie o przepowiedniach od 2 lat jak śledze to wszystko nic sie nie rusza jakie prawo niedzielne to dobre ale wiek wcześniej nie oszukujmy się nic nie ma sensu Jezus nigdy tu nie wróci bo go nie ma.Już nie mam po co życ.
Spokojnie, sam kiedyś to przeżyłem. Czas leczy rany. Teraz będzie bolało ale potem przejdzie. Gwarantuje Ci to. Ja to przeżyłem i gwarantuje Ci, że Bóg istnieje musisz tylko przetrwać ten czas.
Obserwujemy rozpad UE, mówiłem o tym, że to niedługo nastąpi już parę lat temu w odcinku „Sen Nebukadnezara”. Wszystko się wypełnij w swoim czasie. Trzeba nam cierpliwości. Bóg istnieje – tego trzymaj się jak kotwicy a będzie Ci łatwiej przejść przez ten trudny dla Ciebie czas.
On dał wszystkim wolną wolę więc uszanuj decyzję swojej żony/dziewczyny.
Drogi Szymonie, chciałam odpisać wcześniej i jakiś miesiąc temu wyłuskałam Fragment 1. Jednak czułam, że nawet mnie on nie satysfakcjonuje i długo się zastanawiałam, szukałam informacji, które poszerzą moją wiedzę jeżeli chodzi o rzeczywisty kształt ziemi. Dlatego też dzielę ten tekst na dwa fragmenty, Fragment 1 i Fragment 2. Fragment 2 uzupełnia błądzenie Fragmentu 1.
Fragment 1
Poniżej kilka moich komentarzy, pytań, przemyśleń jak również poszukiwań biblijnych dotyczących Ziemi, lotu na księżyc, Kopernika czy Pitagorasa, satelit i GPS.
Jakie są dowody na istnienie satelitów w kosmosie? Jak to jest, że po ponad 50 latach od lotu na księżyc, z posuwającą się technologią, nie byliśmy tam już nigdy więcej? Wtedy nawet nakręciliśmy film z tegoż wspaniałego wydarzenia, świadczącego o wyższości człowieka nad ‘czym?’? Zdjęcia Ziemi z kosmosu to jedna i ta sama grafika z lat siedemdziesiątych powielana i zmieniana dla głupiego ludu. Pewnie nie patrzyłabym na te ich naukowe historie tak sceptycznie, gdybym faktycznie po wyszukiwaniach różnych haseł dotyczących Ziemi, nie znalazła samych symulacji graficzno animacyjnych i zabawy rysowników. Czemu z tak rozwiniętą technologią i podbojami kosmicznymi nie mamy ani jednego zdjęcia z kosmosu? Proszę, jeżeli ktoś ma takowe zdjęcie, niech mi powie, że się mylę.
LINKI do symulacji komputerowych, mających być naukowym dowodem na naukę ;P :
https://www.google.pl/search?q=ziemia&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjHrK_m753OAhXCkCwKHcdfDpYQ_AUICCgB&biw=1366&bih=681
http://www.focus.pl/kosmos/zobacz-ile-smieci-krazy-wokol-ziemi-wideo-13508
https://www.google.pl/search?q=satelita+w+kosmosie&biw=1366&bih=681&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwjg0_-m8J3OAhUDBSwKHanwCMoQ_AUIBigB
Co do lądowania na księżycu, jest niewiele zdjęć i filmów, potwierdzających ten lot, kilka powtarzających się. Za reżysera podaje się Stanleya Kubricka, który w filmie Lśnienie miał ukryć symbole, świadczące o tej mistyfikacji.
http://www.chud.com/wp-content/uploads/2012/09/danny.jpg
Nie mam pewności, co do wiarygodności tej tezy, jednak, nie znalazłam nic co miałoby poważnie mnie od niej odwieźć. Dodatkowo nasuwają się pytania co do śmierci Kubrica, kilka dni po premierze ‘Oczu szeroko zamkniętych’, gdzie też jest mnóstwo dziwnych i szarlatańskich rzeczy, tak jakby reżyser coś wiedział i niechybnie zaczął o tym mówić. Jednakże są to gdybania, teorie. Brakuje im ‘pewności’. Jednocześnie nie znalazłam nic, co by ten lot na księżyc faktycznie potwierdziło, bez żadnych braków i niezgodności. Zostawiłabym lot na księżyc jako niepewny, z powodu braku dowodów. Cdn
Kopernik (oddaniec kapłanów i biskupów), Pitagoras i inni uczeni. Dziwią mnie na ich obrazach symbole masonerii, coś jakby cyrkiel.
Linki
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/28/Copernicus.jpg/800px-Copernicus.jpg
http://www.sofijon.pl/module/article/one/970
https://www.google.pl/search?q=masoneria+symbol&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjz4fH6-53OAhWEVSwKHTEMBLEQ_AUICCgB&biw=1366&bih=681
Fragment 2
Pisałam już o wersetach z Księgi Rodzaju, mówiących o wodzie nad sklepieniem. O umieszczeniu źródeł światła (choć piszesz, że wg Twojej interpretacji jest jedno źródło światła) na niebie. Gdzie jest niebo? Każdy je widzi, choć podobno są 3 nieba, jakby Bóg podzielił je na warstwy. Więc skoro Słońce wg Biblii jest na niebie, to nie może być w kosmosie, oddalone o miliony kilometrów. No kurcze, ale jak to udowodnić. Szukałam, szukałam i przedzierając się przez filmy, które same się sabotują, natrafiłam na ciekawe rzeczy:
Film, który pokazuje, że rozmiar słońca różni się w zależności gdzie jest zrobione zdjęcie, co sugeruje, że słońce jest blisko, bo gdyby było tak bardzo oddalone od Ziemi, to te minimalne różnice nie były zupełnie dla nas widoczne:
https://www.youtube.com/watch?v=-9pLoDo94po
Jednakże te filmy mają na celu udowodnienie, że Ziemia jest płaska. O tym też nie ma info w Biblii, aczkolwiek, kiedy zaczynasz obserwować niebo bez tych przekonań, którymi nas karmią, widzisz je zupełnie inaczej. Z pewnością nie wierzę, że Ziemia wygląda tak ja nam mówią. Mówią to ludzie, którzy szerzą na świecie zło, to oni mają kontrolę nad nauką. Hovind w wykładach mówił, że są dwie nauki. Jedna z nich to nauka teoretyczna, czyli krótką mówią nie wiesz tego, a wierzysz w daną teorię. Myślę, że nie istotą jest wierzyć, że Ziemia jest płaska, ale nie wierzyć w to, że jest taka jak ją nam opisują. Choć oni sami sobie zaprzeczają mówiąc, że może jest jak jajko, spłaszczona przy biegunach. Spoko, to skoro tak uważają, to czemu wszytskie wizualizacje Ziemi należące do NASA przedstawiają ją jako kulę? To jest wpojone w nasze głowy od małego. Na każdym kroku widzisz taką oto wizualizacje (loga, plakaty, filmy), ciężko to wyplenić. Tylko po co im to? Myślę, że poniższy film pięknie to pokazuje. Teoria , która mówi o olbrzymi wszechświecie powoduje, że jesteśmy maleńcy, nic nie znaczący. Uwłaczamy wtedy Bogu i Jego dziełu.
https://web.facebook.com/revsouent/videos/659932747504943/
Co do satelit? Widziałeś kiedyś na niebie te miliony satelit? Dają ciała nawet robiąc wizualizacje Ziemi i nie uwzględniając ich na tych człowieczych tworach. Zwróć uwagę w którą stronę skierowane są anteny na Ziemi. Ku górom. Ku polom magnetycznym. Nie ku niebu. GPS też nie potrzebuje kosmosu do działania.
Super doświadczenie, który może zrobić każdy kto ma aparat z zoomem. Gdyby Ziemia była kulą, to co 6 mil byłaby krzywizna, tzn. że po 6 milach nie widziałbyś obrazu znajdującego się dalej. I swoim normalnym okiem go nie zobaczysz, tak samo jak nie widzisz, tego co jest 10km od Ciebie, bo po prostu jest to nasze ograniczenie. Jednakże, kiedy weźmiesz kamerę czy aparat i np. zaczniesz nagrywać ruch statku po morzu, to robiąc zoom zobaczysz go wiele, wiele dalej niż odległość 6 mil. Statek nie znika za krzywizną Ziemi, po prostu my jesteśmy ograniczeni. Rakiety nie lecą w kosmos, one zawijają i zapewne wpadają do oceanu, aczkolwiek nasz wzrok widzi tylko, to jak znikają. Żeby nie było nudno podaję linki do takich filmów, nagranych prze zwykłych szarych zjadaczy chleba.
https://www.youtube.com/watch?v=GYIXPo0ZA7Y
https://www.youtube.com/watch?v=ql_TTguKxnE
Wiesz jak nazwali w amerykańskiej telewizji to, że można zaobserwować miasto odległe o kilkanaście mil z danego miejsca (co na kulistej ziemi byłoby nie możliwe, ze względu na krzywiznę). Nazwali to mirażem.
I nie piszę tu o tym, że Ziemia wg informacji, które znalazłam jest płaska. Choć jestem skłonna uwierzyć bardziej w to niż, w to, że jest kulą. Pozostawiam ten aspekt – dość istotny w stanie poszukiwania w Biblii i modlenia się do Boga o poznanie prawdy.
Poniżej ciekawe doświdczenie pokazujące jak porusza się słońce na płaskiej Ziemi:
https://www.youtube.com/watch?v=QHAMY0SlHWQ
Reasumują myślę, że zło wdarło się wszędzie, na ziarnku prawdy budują kupę kłamstwa. Myślę, że Ci rządzący światem mają kontrolę nad tym co trafia do obiegu informacji, więc nawet te filmy, które zaprzeczają kulistości Ziemi, mówiące o masonach, i innych dziwnych teoriach są kontrolowane. Warto tylko negować wszystko co nam zaserwowali rządzący, szukać samemu, prosić o zrozumienie.
PS. Dziwne bardzo dziwne, to lotnisko: http://wolna-polska.pl/wiadomosci/lotnisko-denver-zapis-ludobojstwa-2015-07
Tak samo jak dziwnie wyglądało uroczyste otwarcie tunelu w Szwajcarii: https://www.youtube.com/watch?v=hOilWMyqI0s
Zauważyłam, że filmy z tego otwarcia ostatnio znikają z yt.
Dlatego im nie wierzę. Dlatego poddaję w wątpliwość to co mi wmówili.
Dzięki, że wracacie!
PS. Skoro w Korei wierzą, że ktoś dotarł na słońce http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/3306700,koreanczyk-hung-il-gong-wyladowal-na-sloncu-tak-twierdzi-korea-polnocna,id,t.html
i, że władca się nie wypróżnia, to i my możemy wierzyć w różne inne rzeczy. Wszystko jest kwestią wiary. Szukajmy w Pismach.
PS2. Zachęcam do obserwacji nieba i natury, do poszukania zdjęć wykonanych ponad chmurami. http://7-themes.com/6768747-above-the-clouds.html
Szymonie, myśle o tym i myślę i kurcze ludzie są niesamowici! Poniżej ciekawy link zbierający cały mój wywód bardzo skrupulatnie:
https://obserwatorczasowkonca.wordpress.com/2016/06/01/plaska-ziemia-czy-da-sie-temu-zaprzeczyc/
Bardzo łatwo jest z Ziemi zaobserwować satelity zawieszone nas Ziemią. Tutaj nie ma gdybania. To, że satelity wiszą nad nami jest faktem. W kwestii anten satelitarnych to zwróć uwagę, że talerze zawsze są skierowany pod takim kątem, że żadnej góry by nie złapały a jedynie coś co nadaje z nieba. Pożycz od kogoś teleskop i spróbuj sama zaobserwować te satelity. Część z nich podobno można zaobserwować gołym okiem.
Po szybkim googlowaniu znalazłem:
– https://www.youtube.com/watch?v=w9TvKQVN290
– Widok live z jednaj z satelit: https://www.youtube.com/watch?v=njCDZWTI-xg
Co z Magellanem, który jako pierwszy okrążył Ziemie dookoła? Co z pilotami, którzy regularnie latają z Europy do Australii potem do stanów i z powrotem do Europy? Wszyscy są oszukani co do kształtu Ziemi czy wszyscy biorą udział w spisku?
Mój wujek pracuje w obserwatorium astronomicznym i był jednym z głównych inżynierów radioteleskopu w Piwnicach pod Toruniem. Te radioteleskopy są połączone z innymi radioteleskopami na całej kuli ziemskiej w ten sposób aby cała ziemia działała jak wielki radioteleskop. Dzięki tym urządzeniom można obserwować dany obiekt na niebie 24h na dobę przy użyciu różnych radioteleskopów w różnych częściach świata. Według mnie jest to niepodważalny dowód na to, że Ziemia nie jest płaska.
Czy rzeczywiście wylądowano na księżycu? Tego nie wiem, w trakcie zimnej wojny było to istotne kto pierwszy tam wyląduje. Był to pokaz siły, wyścig zbrojeń więc kto wie, motyw podrobienia tego lotu jest dość duży więc może USA się posunęło do mistyfikacji. W kwestii płaskiej Ziemi motywu nie widzę żadnego.
Tanks for making this article, this is very helpful.........
@Szymon bardzo dobrze, że poruszyłeś ten temat.Otóż mam pytanie do Ciebie.Jako człowiek czytający pismo święte miałem już okazję zwracać uwagę ludziom na to, że ten cały kult papieża jest po prostu niezgodny z Biblią.Wywalili mnie już za to ze szkoły językowej gdy o tym wspomniałem.Obecnie chodzę do pracy, pracuję w urzędzie gdzie widnieją plakaty nawołujące do zbiórki pieniędzy na nowy pomnik Jana Pawła II.Czy masz jakiś pomysł na to jak szefostwu zwrócić na to uwagę? Wiesz muszę być w miarę dyplomatyczny, bo z pracy też mnie wywalą, tak jak wcześniej ze szkoły.Masz jakiś pomysł?
@Maciej 34
Nie łatwa sprawa. Trzeba uważać ponieważ nie to ma być sednem głoszenia ewangelii. Najpierw możesz się skupić na tym żeby im uświadomić, że Bóg istnieje i, że Pismo Święte mówi prawdę. Musisz być ostrożny aby przez nierozwagę i prawdę wypowiedzianą w nieodpowiednim momencie nie przynieść ujmy ewangelii.
Nie wiem jakie masz kontakty z szefostwem. Na ile jesteście kolegami. Wiesz co z tego, że zwrócisz im na to uwagę jak i tak nie zrozumieją twojej argumentacji a na tę potrzeba Ducha Świętego i badania Biblii. Lepiej poznaj się z nimi i jak się zaprzyjaźnicie mów im o żywym Bogu i o Jego Słowie. Mów o Jezusie. Po niedługim czasie zobaczą, że nauczanie Kościoła Powszechnego jest błędne i wtedy możesz otwarcie powiedzieć im więcej na ten temat.
Jestem nowym pracownikiem więc tym bardziej będę musiał działać stopniowo.Dzięki za rady zastosuję się do nich, a nawet będę MUSIAŁ.Walka z bałwochwalstwem wymaga jednak cierpliwości.Już za to raz wyleciałem ze szkoły.Próbowali mnie zdyskredytować.Przyznali, że jestem dobrym uczniem, ale ponieważ nie zgadzam się z papieskimi przesądami, to GOOD BYE.Nie powiedzieli tego wprost, ale taki był sens.W pracy na pewno będę uważał, bo znając ten kult JPII to z pracy też mogę wylecieć.Co to dla niech za problem.Jak potrafili się mnie pozbyć ze szkoły, to co za problem by to samo zrobić w pracy.Ostrożność to matka mądrości.Dzięki za radę.
Jak słucham tego co przeżyłeś to aż się włos jeży mi na głowie. Niestety żyjemy w bardzo bałwochwalczym kraju i mało kto postępuje racjonalnie. Fanatyzm jest wszechobecny.
Z tym trzeba walczyć ale metody trzeba mieć Chrystusowe – a tego trzeba się nauczyć. Wierzę jednak, że własnym przykładem i stanowczością zmienimy ten kraj na lepsze.
Powodzenia, niech Bóg cię prowadzi!